å fåglar kvittrar glatt goeftermidda, i kör, i kör, i kööööööör

Vi disskuterade under helgen hur snabbt snön smälter, jag menar, Poff så är den bara borta. sorgligt eller inte, det vet jag inte riktigt, jag och Lina var nämligen ute och sprang härmodagen, och det var skönare än skönt. Så att asfalten är tillbaka är ju härligt. irriterande när det är halt ju..   skider åkte vi i torråsen också någon dag sen, men där var det så mycket barr i skogen så man fastnade och höll på att ramla flera gånger, så jag menar, den säsongen håller inte jättelänge till. .. humhum

Hur som haver, det blidde inge kärleksmums- eller kryddmuffinsbak i helgen, vilket vi hade planerat, allt hinner man inte.. får inge gofika!! :(




En frukost jag åt när jag var liten blev morgonens nostalgi, min mage var nöjd och glad sen.



(Mannagrynsgröt)





Tjenaa