Löven börjar bli gula

Jag har börjat filosofera. Jag kom på mig själv häromdagen att jag gick och hade en lång (tyst) konversation med mig själv, i huvudet alltså. Och så kom jag att tänka på hur härligt det är att vara ute och promenera alldeles ensam och bara tänka. Strosa runt och flanera omkring, skrapa skosulorna i marken, sparka på en kotte eller två och se alla virvlande löv som bara yr runt, runt, runt i sånadär små tornados. Och för att inte glömma hur vackra alla träden blir i alla möjliga olika färger, allt blir bara så mysigt och man kan känna att man mår bra. (även fast det är duggregn och kallvind för det mesta nu, så är det riktigt härligt med hösten tycker jag) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fint.
 
Hoppas ni mår bra -the best way to protect your future is to create it <3 
 
kram 
  Sanna
Visa fler inlägg