Vill du ha ett fikon!?

Sitter just nu och citerar från Karl-Bertil Jonssons julafton. Det man bara inte får missa, jag kollade till och med på den i Peru, haha, big fan. 
 
Kom på i efterhand när vi gjort lite styrka med skivstängerna framför stora fönstrena i stugan, (som fungerar jättebra som speglar när det mörknat ute), att alla bilar som kör upp mot Björnen har stor insyn till oss och ser precis vad vi sysslar med! ...stelt. 
 
Längdspåren är jättebra, men snälla 08or.. LÄR ER ATT ÅKA RÄTT OCH KOLLA BAKÅT INNAN NI KLIVER RÄTT UT I SKATESPÅREN.. tack
 
 
 
 
 
                 
 
 
 
                                                                                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sötaste Granen jag skådat hittils, vi får tacka Ivar för den!
 
 
   
 
 
 
Julfikat kommer snart upp på Elkotts!
 
Julklappar klarar jag mig egentligen utan, men det är mysigt att avsluta aftonen med det ändå. 
 
Jag fick bla. tofflor från Peru av Lina, likadana jag köpte till mamma ifjol där, men som jag ångrade att jag inte köpte fler av, för de är Wonderbara. 
..och så fick jag en kettlebell som kommer med posten! 
 
Jag gav Lina en Pull-upbar så vi kan köra chins här i stugan, hihi. 
 
Mamma och pappa ska börja introkurs på Crossfit i Januari, grym juklapp från oss :D
 
 
 
 
 
 
Visa fler inlägg