Skidor till jobbet

Skidade upp med stighudar till Copperhill idag. Det går förståss snabbare att springa, men vi tyckte det skulle vara värt besväret på hemvägen.
 
 
Som vanligt dukade vi upp frukost i personalmatsalen, extra gott i dag var att toppa keson med mogen passionsfrukt, SÅÅ gott! Trodde aldrig jag skulle säga det men jordnötssmör har blivit något av en favorit också. Men ingen annan än DENNA :
 
Blir en hel del regn i morgon på Haldo Hanssons Minne.. WTF, det ska ju vara vinter för tusan. hur som helst hoppas vi att våra BLIZ-skidglajjer räddar oss. 
 
 
 
 
 
Vissa dagar är så konstiga. Jag kan helt enkelt tappa humöret HELT, och tycker bara att ALLT är skit. Jag irriterar mig på minsta lilla och alla är verkligen dumma i huvudet. Idag var en sån dag. Jag vill bara slå till alla som öppnar käften och skrika rätt ut att HUR JÄVA DUM FÅR MAN VARA!? om nån säger något. Det är ganska jobbigt, för jag vill inte vara så hemsk och otrevlig, men jag orkar helt enkelt inte anstränga mig för jag är bara så himlans arg på allting. Och hela dagen har jag haft ett konstigt tryck över bröstet, det är nog det som utlöst det hela. BLÄ för att ha ont någonstanns och BLÄ för sånna här dagar. :(
 
Nej nu till något roligare. Some FUN FACTS:
 
1. Jag har allitd hatat jordnötssmör, nu är det typ heaven. 
2. Jag sover alltid med min gosedjurshund Lisa och min snuttefilt Snutte. haha, kan typ inte sova utan dem!
3. Om jag har förväntat mig något och det inte blir så så kan jag bli oerhört upprörd! Som typ när jag var liten och fortfarande var köttätare, och ville ha en fin smal sträng av ketchup på min korv, och mamma lyckades göra den liiite för tjock så bröt jag ihop. Dagen var förstörd.
4.Jag sätter alltid på kranen när jag går på toaletten. OKEJ DÅ VET VI VAD HON GÖR DÄRINNE. typ. 
5. Jag älskar att dra på spontana äventyr.
6. Jag tycker att det är jätteroligt att beställa hem och testa ätbara, nyttiga produkter, typ superfoods och sånt.
7. Jag älskar kläder, men nu när man inte går i skolan använder jag mest träningskläder och myskläder! 
8. Tittade på Paradise Hotel samtidigt som jag skäms lite för att det är såå inte jag XP
9. Avskyr att förlora och göra dåligt i från mig. Jag vill alltid göra mitt bästa och vara så förberedd jag kan. 
10. Tycker proteinpulver med smak är det vidrigaste som finns. Har provat och försökt men det går inte, PÅ TOK för sött. I go natural. 
 
/Lina
 
 
 
Något kul från Sanna också'
 
1. Jag är sjukt höjdrädd och får spaghettiben så fort det blir för brant, men har ändå hoppat fallskärm och segelflugit. 
2. Tycker katter är läskiga och opålitliga. (men ofta väldigt söta). 
3. Kan inte äta koriander, smaken får mig att vilja spy. 
4. Har varit i Peru ensam i 5 veckor och firat jul.
5. Blir otroligt charmad av killar som både är duktiga på idrott och är musikaliska. 
6. Rulla på magen är min dolda talang. 
7. Har skräck för hajar och krododiler, att bli uppäten levande...
8. Drömmer alltid mardrömmar när jag sover obekvämt. 
9. När jag var liten var mitt drömyrke kassörska på ICA. 
10. Min vänsterfot är större än min högerfot.