PWO

De senaste dagarna har mest bestått av jobbjobbjobb. 08orna på rummen har tagit kol på oss, verkligen. Orken att träna när man väl är hemma har inte varit så stor, och jag har fått någon konstig smärta från handen upp genom hela armen och axeln till nyckelbenet. Vet inte vad jag kan ha gjort, men det är riktigt obehagligt och dumt.. alltid är det nåt problem som sagt.
 
Föresten är man inte tonåring längre. 20 bast. Tragiskt med andra ord. Tiden går ALLDELES för fort, snart är vi väl pensionärer allihopa. Det blev första födelsedagen utan sång och tårta på morgonen, men vad gjorde väl det? Inget att fira längre, äldre vill man ju inte bli! :(     #bitter
 

 
Apropå att inte ha någon energi efter jobbet, jo därför införksaffade jag den hyllade PWO:n BREACH, från Aldrig Vila. Har aldrig tagit PWO förut, har väldigt svårt att få i mig drycker och brukar ha mycket energi ändå, men det vore kul att testa! Dock så är jag väldgt ovan så det känns sjukt konstigt i kroppen när jag druckit det, för det första är det inte så gott, första klunken smakar päronsplitt sista klunken får jag typ kvälvningar av, för det andra så blir jag typ lite skakig i kroppen, kanske det som är meningen? Men obehaglig känsla, måste rusa på toaletten också precis innan jag ska börja köra, inte så kul heller.
 
Har bara använt det två gånger än så länge, och då under relativt korta CrossFit-pass, jag har så inte märkt av någon jätte-extra energi, däremot har jag ganska mycket energi efteråt. Min teori är att det kanske är bättre att ta det inför lite längre styrketräningspass. 
 
Pappa har varit här över helgen, det har varit jättemysigt! Vi har hunnit åka skidor med Kira på morgonen och ätit frukost hemma för ovanlighetens skull eftsom vi fått skjuts till jobbet. Ganska nice, fast ändå har man längtat lite till att få starta dagen med en springtur as usual. 
 
Det har varit kanonfint väder när vi har jobbat, fruktansvärt tråkigt att behöva stå inne och jobba då, men vi hann i alla fall med en liten skidtur i Ullådalen igår tack vare pappa, älskar verkligen att få komma ut dit, fritt ute på fjället, men ändå så nära civilisationen :) 
Förra veckan när vi var lediga tog vi liftarna och transportsträckorna dit själva, lite vingligt med längdskidor, och en vurpa eller två, men värt det när vi fick skejta på härligt skare sen!
 
Försökte ta oss in till Åre via en skoterled efteråt. Det slutade med att vi gick längs vägen från Ullådalen istället..