Kashmirmatta

Har även idag målat och stått i i Sannas rum, bestämde mig lite spontant för att måla lite i mitt rum också. :)
Besökte en aktion på Gamla teatern där mamma fastnat för några fina mattor, och med Sannas och mitt fina råd blev det två iranska mattor, impulsköp för 10 000 . :s oops. Men det var riktiga kap. :)         eller?

Och så begavs vi oss till den efterlängtade fotbollsträningen. 18.30 i Öphallen. Trodde vi. Helt tomt. Inte en människa. Vi skyndar oss då förargade till Arenan för vår miss. Ingen där.

WTF???!

Det slutade dock lyckligt efter lite ringande hit och smsande dit så fick vi klart för oss att träningen var 18.45 i Öphallen. (Men det stod faktiskt halv på hemsidan....)


 

#1 - - Ullis:

Jag blir också less på det fel att skriva 18.45 eller att alla kommer till halv -.- :P

tihi

#2 - - Sanna:

Jag håller fullständigt med dig Ullis! det är ju ändå inga andra där halv, fel att träningen börjar då så vi har en och en halv timma! ;)

#3 - - Ullis:

exakt! vi borde ta upp det ;)