tough

Fick tips av Herr Haraldsson om "Kommunskidan" på Onsdagen. Ett skidlopp på endast 6 km där man får starta när man vill mellan 18.30-20.00. Pappa och jag drog dit sådär spontant och körde. Det var jättekul faktiskt. Man fick lite tävlingsinstinkt där i spåret haha, och det var mer folk än väntat, KUL! :) 
 
Annars har det inte hänt mycket denna vecka, jag kikar runt på nätet efter lite olika roliga kommande event iår, och är lite sugen på Åre exreme Challenge (man kan köra i par) ! Och även "Tough mudder" och  "NAR"  Får se vad syrran säger hehehe. Suktade efter roliga äventyrsresor också, men de kostar ju såklart multum.. 
 
Försöker också planera min Idrottslektion som jag ska hålla snart. CROSS FIT står på Schemat. Yeah. Men vill att systerish hjälper mig att knåpa ihop något bra.... IT´S GOING TO BE TOUGH mohaha
 
DINNER TODAY
Mamma slängde ihop en "tjockpannkaka" Som vi säger, och piffade till den med broccolli denna gång. I like it! Man kan ju också ha typ zucchini, morötter eller nåt. JAG HAR ÄVEN FÅTT DILLE PÅ RIVET ÄPPLE, SJUKT GOTT! Det blir så himlans saftigt när man river det. Vi gick all in på tillbehören och åt både matig pannkaka och "dessertig" pannkaka. RIVET ÄPPLE, rivna morötter, bladspenat, keso, kesella , vispad grädde, BLodapelsin, Hallooon, o sylt. Aa, man fick plocka lite som man ville helt enkelt. NICE